Lojalt

CRM och lojalitetsprogram. 
Lojalt.

CRM och lojalitetsprogram

Relevans skapar nöjda kunder. Nöjda kunder skapar försäljning. Därför bygger vi relevans baserat på vad kunder och målgrupper har för behov och beteende. Vad de gillar – och vad de inte gillar. Allt från strategi och långsiktiga lojalitetskoncept till kundresor och målgrupps-/databasanalyser. Kort sagt skapar vi kommunikation och kundprogram för dina kunder – inte för ditt företag. 

    
Vi kan hjälpa dig med:

    

Kundresor och kundupplevelse

Kundresor baserat på unika kundinsikter och kunddata. 

    

Dataanalys

Förädling av data i syfte att identifiera relevant affärs- och kundnytta. Exempelvis prediktiva analysmodeller som scorar fram kunder med hög sannolikhet att churna, och analyser som identifierar vilka faktorer som har störst betydelse för att skapa engagemang och hjälper dig att prioritera rätt sorts kundkommunikation och kampanjer.
    

Strategi och lojalitetskoncept

Sätta strategier som gör att kundklubbar och program används på ett optimalt och sammanhållet sätt ur ett affärsperspektiv. 

    

Kundutveckling

Framtagning av strategier för att effektivt arbeta med upp- och korsförsäljning till befintliga kunder.

    

Analys och uppföljning

Analyser och uppföljning av kommunikationsaktiviteter för att sätta nya optimeringsmål framåt.

    

Marketing automation

Reaktion har samarbete med Revide som levererar Marketing Automation-systemet Voyado. 

    

Kontakta vår strategiska projektledare för CRM

Om du är sugen på att veta mer om lojalitetsarbete för dina kunder.
    

niclas.franke@reaktion.se
    

Adress

Reaktion i Sverige AB
Industrigatan 4c
112 46 Stockholm

Kontakt

08‑407 18 30
info@reaktion.se

Jobba hos oss

Lediga tjänster